مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-07اقتصادي

فارس من|حداکثر سود فروش اقساطی 1.5 درصد و مشروط به رعایت قوانین


مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: سود فروش اقساطی مشروط به رعایت موازین قانونی و توافق بین خریدار و فروشنده تعیین و بر این اساس اعمال بیش از 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه سود فروش اقساطی کالا مشخص شود از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خواستار شدند تا با توجه  به شرایط نامساعد اقتصادی و گرایش مردم به سمت خرید اقساطی کالا، این سازمان میزان سود منصفانه فروش اقساطی کالا را مشخص کند.

در این باره اکبر تقوی شوازی، مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان  به خبرنگار فارس به ارائه توضیحاتی پرداخت.

  اکبر تقوی شوازی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: مطابق نظر ابلاغی سازمان طی نامه شماره 370.

98.

52456 مورخ 1398.

8.

22 ، ضوابط فروش اقساطی برای کالاهایی که به مصرف کننده توسط واحدهای تولیدی و تجاری عرضه می شود تدوین شده که به استناد ماده2 آیین نامه اجرایی تبصره ماده 70 قانون نظام صنفی مصوب سال 1382 سود فروش اقساطی حداکثر1.

5 درصد تعیین شده است.

مدیرکل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: همچنین در ماده2 آیین نامه اجرایی چگونگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|حداکثر سود فروش اقساطی 1.5 درصد و مشروط به رعایت قوانین

فارس من|حداکثر سود فروش اقساطی 1.5 درصد و مشروط به رعایت قوانین